Кожна дитина має свої фізичні, психологічні особливості. Хть розв'язує задачу швидко, а хтось - набагато повільніше. Тому вчитель повинен враховувати це на своїх уроках. Коли потреби учня задовольняються, з'являється мотивація навчатися чомусь новому. Для цього і існує диференціація у навчанні.
Цей модуль допоміг мені, оскільки я:
- Обговорила разом з колегами створені приклади учнівських робіт, а також засоби їх оцінювання.
- Продумала стратегії для здійснення диференційованого навчання.
- Створила форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні.
- Створила навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів.
- Створила інструменти для підсумкового оцінювання.
Комментариев нет:
Отправить комментарий