среда, 23 апреля 2014 г.

Модуль 9 Диференціація навчання різних учнів. Рефлексія

Кожна дитина має свої фізичні, психологічні особливості. Хть розв'язує  задачу швидко, а хтось - набагато повільніше.  Тому вчитель повинен враховувати це на своїх уроках. Коли потреби учня задовольняються, з'являється мотивація навчатися чомусь новому. Для цього і існує диференціація у навчанні. 
 

Цей модуль допоміг мені, оскільки я:

  • Обговорила разом з колегами створені приклади учнівських робіт, а також засоби їх оцінювання.
  • Продумала стратегії для здійснення диференційованого навчання.
  • Створила форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні.
  • Створила навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів.
  • Створила інструменти для підсумкового оцінювання.

Комментариев нет:

Отправить комментарий